2013. július 8., hétfő

Szeretlek, ennyi az egész! 2.rész

Az út

Hamar lefürödtem és hajat mostam.Vittem fel magamra némi sminket, de csak szolidan, mivel rühellem a sminkes cicababákat akiken 10 kg vakolat van...és én nem akartam ilyen lenni!Amúgy is jó bőrrel áldott meg az ég, így nem kellett sem a pattanásokkal sem a ragyákkal küzdenem.Megcsináltam a hajam...ami sajnos sok küzdésbe kerül ...a hajam alapból göndör..de nem szeretem így órákba telik amíg tökéletesen sima lesz. (Ha már a bőröm jó, akkor persze hogy meg kellett ''áldania'' az égnek ilyen hajjal?!Miért is ne....?)Ezután felvettem egy amerikai zászlós fölsőt és egy rövidnadrágot a kedvenc piros Vans cipőmmel.
(Amanda)

Miután csekkoltam magam a tükörben és amit láttam elment( nálam már csak így van...) leszaladtam a konyhába és bekaptam egy müzliszeletet.Majd fogmosás és már csak egy pohár vízre volt időm mert Ashley már csöngetett is.
-Milyen jól nézel ki!Úristen...gyönyörű vagy!-kaptam az arcomra két cuppanós puszit ilyen szép szavak kiséretében.
-Köszönöm, de melletted elbújhatok!Imádlak!-azzal megöleltem.De tényleg ő nagyon gyönyörű és mindig naprakész...nem értem miért nem talál magának egy rendes normális pasit...
(Ashley)
-Ne butáskodj!Változott a terv...az az igazság, hogy felmondtam...
-Micsoda?Mi történt?-kérdeztem meghökkenve.
-Hát...olyanra akartak kényszeríteni amit én nem akartam...ha érted mire gondolok.-mondta a hangjában némi keserűséggel.
-O...hát értelek.Jól tetted!Csak azt tedd amit te szeretnél!Hidd el, a jó pasik rád fognak majd találni anélkül a hülye klub nélkül is!-mondtam bíztatóan egy kacsintás közepette.
-Ott maximum a vénfiúk találtak rám!-mondta nevetve.Én sem bírtam ki nevetés nélkül.Ilyen jó kedvben szálltunk be a kocsijába.
-Na és akkor most mi lesz?Hova megyünk?Vagy maradjunk nálam?-kérdeztem érdeklődve.
-Dehogy...már tudom hova megyünk!Szeretnélek elvinni egy koncertre...benne vagy?-kérdezte egy édes mosoly közepette.
-Persze, benne vagyok!Bulizzunk!
-Lesznek jó pasik megígérem!-mondta kacagva, majd hozzátette-Méghozzá 5 jó pasi, vagy bombapasik!-láttam ahogy elvörösödik.
-Na ki vele...hova megyünk?
-ONE DIRECTION KONCERTRE!-kiabálta sikoltozások közepette.
-Ez most komoly?-kérdeztem kissé felháborodva.
-Persze.Nem örülsz neki....? Tudom, hogy nem nagyon bírod a srácokat, de egy esélyt adj nekik...
-Nem az, hogy nem bírom őket...csak nem tudom, hogy kik azok...még sosem láttam őket, hogy hogyan néznek ki, hogy hogyan viselkednek..tehát nem fogok értük rajongani...hiszen nem tudom, hogy kik ők!
-Tessék?!Te nem tudod hogyan néznek ki?
-Igen, jól hallottad...
-Hát ez felháborító!Még jó, hogy VIP jegyet vettem, így bemehetünk hozzájuk az öltözőbe!Majd most megismered őket!Alig várom!De azért nem hiszem el, hogy azt sem tudod, hogy hogyan néznek ki...drágám, hol élsz te?
-One Direction nélküli világban!-kuncogtam fel.
-Hidd el , ahogy meglátod őket el fogsz ájulni!De stip- stop enyém Harry!Imádom a zöld szemét és a bongyor haját!Ő az én Hercegem!-elvörösödött és az ajkába harapott.
-Nekem nem kell egyik sem...mondtam nem akarok szerelmes lenni!-tört ki belőlem szinte kiabálva.
-Jól van...majd meglátjuk.-mondta kuncogva.
Eközben átszeltük a várost és elérkeztünk a város széli óriási stadionhoz, ahol akkora tömeg várakozott amilyet még sosem láttam.Miután sikerült parkolóhelyet találnunk, kiszálltam a kocsiból és azonnal befogtam a fülem a sikolyok hallatán amit a várakozó lányok szinte magukból kilöktek.Majdnem beszakadt a dobhártyám.Na szép..-gondoltam magamban-ez a nap rosszabb már nem is lehetne.Nem hiszem el, hogy a születésnapomon el kellett jönnöm egy csapat fiú koncertjét lesni, akik azt sem tudom, hogy hogyan néznek ki...és akkor még itt van ez a sikoltozó cicababák hada?Remek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése