2013. július 7., vasárnap

Szeretlek, ennyi az egész! 1.rész

Minden most kezdődik el! 

*Amanda szemszög
Az udvaron ülök és fagyit zabálok a hintaágyban fekve.Szép kis nap ez a mai!Nem elég, hogy holnap kezdődik a suli, de egyedül vagyok itthon a születésnapomon, mert a szüleimnek fontos dolguk akadt Alaszkában...(környezetvédelmi felelősök és egész évben járják a világot...de hogy pont most kellett ilyen messzire menniük...)de az még jobban elkeserít, hogy a ''barátaim'' elfelejtették a 17. születésnapomat...micsoda egy borzalmas nap!Eme gondolatmenetemet a telefonom rezgése szakította félbe. Ki a franc lehet az?
-Szia Amanda!
-ooo...szia Ashley!Mi a pálya?
-Hogy mi a pálya?Boldog születésnapot Kincsem!Ne haragudj, hogy eddig nem hívtalak de annyit agyaltam, hogy hova menjünk este...szeretném ha csodálatos születésnapod lenne!Már vettem neked ruhákat, készítettem smiktervet...
-Tessék?Azt hittem elfelejtetted a születésnapomat...
-Mégis hogyan gondolhatod ezt rólam?Legjobb barátnők vagyunk!Már egy hete ezt tervezem!Tökéletes lesz meglátod!7-re megyek érted!Szereztem verdát!Elviszlek egy király helyre, tulajdonképpen a munkahelyemre.
-Te dolgozol?Miket nem tud meg az ember!
-Ja, hát igen.Bocs, hogy nem mondtam meg..de az elején még nagyon szégyeltem mások előtt ezt felvállani...de az az igazság, hogy egy éjszakai bárban dolgozom táncosként...
-Uramisten!Te aztán kemény vagy!Majd megnézem este, hogy legalább jó vagy-e benne!Biztos döglenek érted a fiúk!
-Kiváncsi vagyok mit szólsz majd hozzá!-biztos voltam benne hogy kajánul vigyorog.-Amúgy egyébként mi van Emettel?
-Mi lenne ? Megmondtam neki, hogy ha megcsalt akkor nálam többet ne kopogtasson.Kész, vége van. Örökre.Velem ne szórakozzon...
-Rendben.Szerzek neked majd valami jó pasit!-óriási nevetésbe tört ki, tudtam, hogy valamit tervez.
-Ne nevess...nem akarok szerelmes lenni soha többet!Ne tervezz nekem semmi örültséged.Na akkor hányra jössz ide?
-7-re ott leszek.Ne hozz semmit csak magadat! Na most leteszem...sok a dolgom még (kuncog).Puszi!
-Hát oké. Szia.
Lerakta.Éreztem némi kiváncsiságot az estével kapcsolatban, de gyorsan kiűztem a fejemből és újra a fagyira koncentráltam ami persze megolvadt és ráfojt a ruhámra...csodás!Felálltam és bementem a házba, majd az utam a fürdőbe vezetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése